Ce este o Brosura?
Brosurile sunt unele dintre cele mai utilizate materiale de promovare datorita succesului pe care acestea il au in randul publicului tinta. Ele reprezinta de fiecare data o provocare atat din punct de vedere grafic, cat si din punct de vedere tipografic. Exista numeroase tipuri de brosuri, acestea avand diferente in ceea ce priveste marimea, forma sau alte aspecte estetice. Cel mai important lucru pe care toate brosurile il au in comun e faptul ca se distribuie gratuit si sunt o forma de marketing direct si eficient. In urma studiilor efectuate, s-a constatat faptul ca aproximativ 65% dintre consumatori considera brosurile ca fiind foarte utile in deciziile lor de cumparare.
Cele mai utilizate tipuri de brosuri sunt cele in format A4 sau A5, format inchis. In ceea ce priveste tipul de coperta, se poate opta pentru varianta mata sau lucioasa, iar pentru o rezistenta indelungata in timp aceasta poate fi plastifiata cu folie mata sau lucioasa.
Un aspect foarte important de luat in calcul atunci cand luati decizia de a realiza brosuri publicitare este modul de legare. Exista mai multe moduri de legare, in functie de numarul de pagini pe care brosura il contine si de aspectul final pe care va doriti ca aceasta sa il aiba. Ca si moduri de legare, puteti opta pentru capsare, brosare sau legare cu spirala metalica, insa brosarea este recomandata pentru cataloage de produse sau materiale publicitare care au peste 60 de pagini.
De regula, prima pagina este recomandat sa fie cea mai atractiva, astfel incat sa convinga din prima cititorul sa o deschida. Aceasta trebuie sa contina neaparat logo-ul companiei, sloganul, website-ul si imagini atractive.