Campanii Instagram
Ce este o campanie instagram?
Marketingul Instagram este un tip de marketing social media, care presupune promovarea unui brand pe Instagram. Această platformă de socializare ajută mărcile să se conecteze cu un public enorm, să crească gradul de cunoaștere a mărcii și să sporească vânzările.
De ce este important marketingul Instagram pentru companii?
Instagram este canalul perfect pentru a ajunge la un public enorm – peste 1 miliard de utilizatori activi lunar. În medie, utilizatorii petrec 53 de minute pe zi pe Instagram, ceea ce face din această platformă a doua cea mai vizitată rețea socială după Facebook.
Instagram vă facilitează menținerea relațiilor cu clienții și potențialii. Oamenilor le place să fie conectați cu mărcile prin această rețea – 90% dintre utilizatori urmăresc cel puțin o companie pe Instagram.
Un alt punct de luat în considerare este oportunitățile de accelerare a vânzărilor Instagram. Potrivit cercetărilor efectuate de Facebook în 2019, 65% dintre persoanele chestionate au vizitat site-ul web sau aplicația unei mărci după ce au văzut-o pe Instagram. 46% dintre intervievați au achiziționat de la un brand online sau offline.
Accesul la un public vast, care interacționează activ cu mărcile și dorește să cumpere de la ei, este un avantaj esențial al marketingului Instagram. Cu toate acestea, această rețea socială are o mână de alte beneficii.
Avantajele Instagram pentru afaceri
În ultimii ani, Instagram a evoluat de la a fi un loc pentru flexibilitatea bogăției sau a realizărilor la o platformă utilă în scopuri comerciale. Există patru moduri în care Instagram vă poate afecta afacerea în mod pozitiv.
Consolidarea mărcii
Marketingul Instagram face minuni pentru conștientizarea mărcii. 83% dintre utilizatori mărturisesc că această rețea socială îi ajută să descopere produse sau servicii noi. Mai bine, oamenii arată mai multă încredere în mărcile prezentate pe Instagram. 74% dintre utilizatori consideră relevante mărcile cu conturi Instagram și 78% le percep ca fiind populare. În schimb, mărcile care nu au un cont Instagram sunt probabil evitate de potențialii clienți.
Implicare îmbunătățită
Rețelele sociale sunt unul dintre cele mai bune canale pentru a menține relațiile cu clienții. Acestea vă permit să obțineți feedback de la publicul dvs. prin aprecieri sau comentarii, să le atrageți conținut captivant, să îi anunțați despre ofertele speciale și multe altele. La rândul său, Instagram funcționează pentru implicarea clienților chiar mai bine decât alte platforme sociale. De obicei, o fotografie pe Instagram primește cu 23% mai multă implicare decât o postare pe Facebook, deși această din urmă platformă are de două ori mai mulți utilizatori activi.
Vânzări mărite
Știm deja că publicul Instagram face cumpărături de bună voie. Această audiență de cumpărare este gigantică – 11% dintre utilizatorii de social media din magazinul SUA de pe Instagram. Cunoscând această particularitate, Instagram permite companiilor să profite la maximum de platforma lor. Instagram oferă un set robust de instrumente care permit utilizatorilor să facă cumpărături chiar de pe Instagram. Printre acestea se numără linkuri în Instagram Stories, etichete de cumpărături, reclame și multe altele. Luați în considerare citirea listei complete de pe site-ul Instagram.
Oportunități de creștere a publicului
Instagram crește acoperirea afacerii dvs., permițându-vă să vă definiți cu precizie publicul țintă. Această oportunitate este disponibilă pe managerul de anunțuri Instagram datorită opțiunilor sale de direcționare. Cu acestea, puteți identifica cel mai potrivit public în funcție de datele demografice, interese, comportament și multe altele. Mai bine, managerul de anunțuri Instagram vă oferă opțiuni robuste de reorientare. Direcționarea și reorientarea cuplate vă permit să conduceți nu numai clienți potențiali Instagram mai calificați, ci și să le conduceți eficient de pe alte canale pe canalul de vânzări în mod eficient.
Instrumentul de analiză Instagram vă permite să măsurați performanța anunțului. Puteți urmări accesul, cheltuielile totale ale campaniei, numărul de achiziții, costul pe achiziție, conversiile și multe altele.Pentru a rezuma, marketingul Instagram vă întărește marca, vă aduce un public dispus să cumpere și îl menține angajat cu afacerea dvs. Citiți mai departe dacă doriți să obțineți valoarea maximă de la acest canal. În partea următoare, vom afla cum să configurați o strategie de marketing Instagram.