Carti de Vizita
Astăzi, cartea de vizită este folosită mai ales într-un cadru profesional. Prezintă logo-ul și numele companiei titularului său, precum și funcția ocupată de acesta în cadrul companiei. În acest sens, este mai aproape de termenul englezesc business card.
Pentru directori și manageri și, în general, pentru persoanele care reprezintă o companie și produsele acesteia, cartea de vizită este un instrument esențial de comunicare. Cartea de vizită are din ce în ce mai multe informații, în special pe partea din spate, în timp ce multă vreme a fost tipărită numai partea frontală.
Cartea de vizită trebuie totuși să respecte regulile de lizibilitate, să rămână sobră și să fie făcută pe un suport clar și nu lucios (pentru a se putea scrie pe ea, de la caz la caz, informații suplimentare). Se presupune că ea reprezintă imaginea titularului sau a companiei sale. Formatele unei cărți de vizită nu sunt standardizate, însă este de preferat ca acestea să le permită depozitarea într-un portofel sau într-un etui special.