Care este semnificația designului de logo?
Designul siglelor este despre crearea mărcii vizuale perfecte pentru o companie. În funcție de tip, o siglă constă de obicei dintr-un simbol sau o marcă și un logo, împreună cu un slogan.
Este greu de dat o reteta simpla cum sa ti se deseneze un logo de succes. Dar cand il recunoaste daca il vei vedea. Poate fi doar un simplu text cu numele brandului. Sau poate fi doar o emblema abstracta ori un simbol grafic lucrat elaborat. Poate fi realizat doar intr-o culoare simpla, neutra ca si negru. Fara sa fie necesar un ghid pentru utilizara culorilor Pantone, RGB si CMYK. Este adevarat ca sansele de a primi un logo bun cresc cand sunt implicate mai multe persoane in crearea lui. Acesta ar fi avantajul de a lucra cu o echipa dintr-o agentie de publicitate.Ea include pe langa designer grafic, art direct, copywriter si uneori marketeri. Aceasta echipa ofera profunzime mai mare procesului de creatie.
Ce implica procesul de creatie a unui logo?
Talent si munca. Multe ore de creatie pentru concepte creative, schite si drafturi pentru vizualuri. Pentru ca realizarea unui logo bun este importanta pentru definirea brandului de la bun inceput. Intalnirea si comunicarea cu designerul grafic este importanta. Trebuie sa fii sigur ca el iti intelege viziunea asupra afacerii tale.
Concret, primul lucru in procesul creativ de realizare a siglei este completarea unui brief de creatie. Cu ajutorul acestuia sistematizati toate informatiile necesare, etapele de lucru iar munca dar si rezultatul final va fi mult mai usor de obtinut.
Un logo se face cu gandul la clienti, lor trebuie sa le fie atragator si relevant. Dar cel mai important in acest moment este sa fie versatil. Ce este versatil si de ce este nevoie?
Un logo este folosit in mai multe medii si feluri: digital, traditional, tiparit, serigrafiat, video. Mai mare, mai mic ca si dimensiune. Oricum il vei folosi el trebuie sa fie vizibil, sa nu isi piarda calitatile si sa fie usor de implentant.
Culorile, fonturile (literele) si elementele grafice sunt importante in aspectul grafic general. Insa o agentie cu experienta in productia publicitara stie ca exista o diferenta intre cum arata in mediul online si cum se materializeaza in realitate aceasta sigla. Designeri grafici in timpul procesului de realizare vor fi atenti la fiecare componenta sa fie usor de produs in: tipar, materiale promotionale personalizate, signalistica si firme luminoasa, ambalaje personlizate, webdesign si lista ar putea continua.