Managementul prezentei online
Prin managementul prezentei online intelegem modalitatea prin care se organizeaza structura si strategia unui business in ceea ce priveste capacitatea sa maxima de dezvoltare. Sunt firme care au o prezenta online considerabila insa nu reusesc sa-si organizeze si sa-si optimizeze toate canalele de promovare. Acest lucru se intampla din cauza generalizarilor atunci cand sunt propuse anumite obiective. Succesul unei afaceri depinde de cat de nisate sunt obiectivele. Daca ne propunem sa vindem prin intermediul unui magazin online ne vom trezi in situatia in care avem in derulare o campanie de SEO, una de Facebook, alta de Google Adwords, alta de Email Marketing etc. Toate acele eforturi combinate pot crea o confuzie in ceea ce priveste scopul fiecareia si bugetul acordat in functie de rezultate. Daca le punem pe toate laolalta si nu le nisam pe anumite categorii de subobiective, atunci ne vom trezi intr-o zona periculoasa in care ROI-ul nu va mai putea fi calculat intr-un mod organizat. Ceea ce converteste pe Facebook poate nu converteste pe SEO sau Adwords. Nisarea si organizarea categoriala a obiectivelor inseamna managementul eficient al prezentei online prin punerea accentului pe optimizare bugetara si organizationala.