Optimizare SEO Magazin de Prezentare
Este procesul de influentare a vizibilității unui site web sau a unei pagini web într-un rezultat neplătit al motorului de căutare deseori denumit “natural” sau “organic”. În general, cu cat un site apare indexat mai rapid si este afisat mai des de motorul de cautare, cu atat mai mare este impactul pe care il are asupra afacerii. SEO poate viza diferite tipuri de căutare, inclusiv căutare de imagini, căutare locală, căutare video, căutare de știri și motoare de căutare verticale specifice industriei. Odata cu aparitia sistemului de plata pentru fiecare click (Adwords) s-a crezut ca firmele ce ofera servicii de optimizare SEO vor avea o reducere in ceea ce priveste volumul de clienti. Insa, acest lucru nu s-a intamplat pentru ca Adwords a devenit un apanaj al intregului aparat publicitar denumit SEM (Search Engine Marketing). Cuvintele care se gasesc cu ajutorul Adwords reprezinta doar o parte din cele folosite de clienti atunci cand doresc sa gaseasca rapid raspuns la intrebarile lor. SEO reprezinta 70% din totalul cautarilor efectuate pe browsere.
Problemele cele mai des intalnite tin de nerespectarea etapelor de creare a unui site web, nu se incepe cu cercetarea cuvintelor cheie ci cu realizarea unei arhitecturi cu un design frumos dar care nu are la baza un studiu puternic al pietei si al directionarii si organizarii cuvintelor cheie. Puteti consulta si promovare magazin online.
Optimizare site
In primul rand analizam site-ul, urmat de un plan pas cu pas pentru ca site-ul să comunice mai eficient cuvintele cheie motoarelor de căutare. Scopul nostru final este de a obtine clientilor nostri mai multi vizitatori si o conversie mai mare a vanzarilor. O analiza atenta a siteweb-ului este prima etapa in definirea etapelor de optimizare SEO ce vor urma. Astfel, se vor identifica punctele slabe si lipsurile pe care site-ul analizat le are dar si punctele forte in jurul carora se pot construi strategii eficiente. Cercetarea site-ului trebuie sa cuprinda toate aspectele sale, de la cele tehnice pana la cele comerciale. Este important ca site-ul sa fie optimizat pentru a face cat mai facila indexarea in motorul de cautare vizat. Dupa terminarea acestei faze se trece la analiza capabilitatii comerciale a site-ului si se creeaza o arhitectura prietenoasa cu soft-urile ce analizeaza site-ul dar si potrivita pentru experienta utilizatorului. In general se confunda analiza cu auditul site-ului. Cand se face auditul unui site se au in vedere mai mult problemele tehnice ale site-ului si nu cele comerciale sau de arhitectura. De aceea firma noastra de optimizare SEO produce un raport ce contine toate imbunatatirile necesare ce trebuie aduse site-ului din toate punctele de vedere. La promovarea magazinele online nu se au in vedere spre exemplu categoriile ca fiind arondate unor cuvinte cheie care sa nu se canibalizeze pe alte pagini si categorii din site. Cel mai important obiectiv comercial din punct de vede al experientei utilizatorului pentru un magazin online este organizare produselor pe categorii ce pot fi indexate corespunzator. De aceea analiza site-ului este atat de importanta pentru ca ea creeaza premisele unei idexari si optimizari SEO corecte si, deci, succesul afacerii dumneavoastra.