Audit SEO
Audit SEO este unul dintre cei mai uzitati termeni din industria seo, atat din Romania cat si din lume. Fie ca vorbim despre un audit seo complet sau despre un audit seo gratuit, orice specialist in optimizare seo va va recomanda ca, inainte de a incepe o campanie de promovare seo, sa efectuati o analiza exhaustiva daca se poate, a site-ului pe care il doriti optimizat.
Auditul SEO trebuie sa fie un proces recurent
Da, auditul seo nu este un audit financiar care se efectueaza o data pe an sau o data la cinci ani. Cei mai multi specialisti seo sunt de parere ca o analiza seo efectuata la inceputul campaniei este de ajuns si ne putem baza pe ea toata durata campaniei. Din punct de vedere al marketing-ului cat si din punct de vedere seo, aceasta abordare poate fi paguboasa. Ca orice campanie de marketing, si cea seo trebuie urmarita si adaptata in functie de piata. Pe de alta parte, daca discutam de un audit seo pentru un magazin online, aici au loc foarte multe modificari de ordin tehnic la nivelul website-ului. Cu fiecare modificare, pot fi alterati parametrii seo si de aceea in astfel de cazuri se impun analize periodice.
Orice audit seo este bun, fie el si unul gratuit. Poate reprezenta acel imbold, acea revelatie care sa te faca sa intelegi puterea si importanta procesului seo. Rolul unui astfel de audit este sa ne creeaze o imagine de ansamblu a site-ului si sa spuna cum este acesta vazut prin “ochii” lui Google. Mai jos va prezentam informatiile pe care vi le furnizam daca veti alege sa faceti un audit SEO Gratuit de la Digital Metrics.