Realizare magazin online
Realizarea magazinului online presupune o intreprindere foarte serioasa. Adesea oamenii de afaceri pornesc de la premisa gresita ca o afacere online bazata pe vanzarea de produse se poate face cu costuri mai mici decat forma ei clasica. Se pleaca astfel la un drum anevoios si fara sanse de reusita din start. O afacere bazata pe vanzarea online trebuie sa fie realizata cu un plan serios de la inceput si cu un buget considerabil corespondent unui business normal. Crearea unui site de prezentare este foarte diferita de cea a unui magazin online. Magazinul online este mult mai vast si necesita o cu totul alta abordare din punct de vedere strategic, publicitar si financiar.
Cercetarea cuvintelor cheie pentru un magazin online.
Realizarea magazinelor online este un proces ce trebuie sa-si aiba bazele in cercetarea cuvintelor cheie relevante pentru domeniul vizat. Aceasta modalitate de abordare pleaca de la premisa constructiei logice a magazinului online. Pentru inceput trebuie analizata capabilitatea domeniului vizat de a putea sustine o anumita afacere cu succes si in interiorul unui buget scontat. Fara o astfel de cercetare a cuvintelor cheie nu vom avea posibilitatea de a realiza o estimare primara a costurilor si a impactului online pe care l-ar avea afacerea noastra. De asemenea, trebuie parcurs un proces deoptimizare SEO a site-uluipentru a fi indexat corespunzator in mototrul de cautare Google.
Realizare magazin online – Organizarea intuitiva si comerciala
Un magazin online cu un numar mare de produse are doua provocari majore pe care trebuie sa le treaca de la inceput. In primul rand stabilirea unei arhitecturi de site care sa fie utilizata de clienti intr-un mod facil si intuitiv. Nu este deloc usor sa organizezi produsele pe categorii si sa le aranjezi in asa fel incat sa fie usor de accesat si inteles. Pagina de produs trebuie sa raspunda tuturor intrebarilor pe care clientul si le pune cu privire la produsul/produsele pe care doreste sa le achizitioneze. A doua provocare priveste construirea unui traseu comercial de cumparare. Clientul trebuie intuitiv indrumat spre pagina de conversie (cumparare). Pentru a realiza acest traseu trebuie organizate paginile site-urlor in functie de importanta si eficienta. Magazinul online trebuie sa contina o cale foarte clara de a realiza cumpararea, acest lucru fiind decisiv pentru interpretarea statisticilor. Puteti consulta si promovare magazin online.